Kimovaara
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

And who are you? || tämä on se Chaon avoin peli.

4 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

And who are you? || tämä on se Chaon avoin peli. - Sivu 2 Empty Vs: And who are you? || tämä on se Chaon avoin peli.

Viesti kirjoittaja nica Pe Heinä 16, 2010 4:01 am

// siis niikö, lisää siihen viestiin jtn tai muuta sitä (edellistä siis) ni mie korjaan sen perusteella sit ton omani, vai annetaanko vaan olla?//
nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viestien lukumäärä : 325
Ikä : 31

http://kimovaara.palstani.net

Takaisin alkuun Siirry alas

And who are you? || tämä on se Chaon avoin peli. - Sivu 2 Empty Vs: And who are you? || tämä on se Chaon avoin peli.

Viesti kirjoittaja Odelie Pe Heinä 16, 2010 4:04 am

Nana nosti aurinkolasinsa ylös. Hän katseli hetken blondia ja havahti kuin Noora moikkasi häntä. Hän kuuntelli, kuinka tyttö ilmiselvästi lähti haastamaan riitaa. Ei eieieieieie ei hyvä. Tirvasis ennemmin tota jätkää. Vaikka näyttääkin ennemmin Noora kattelevan. Hyvä hyvä. Tai ei niin hyvä, eikös tuo pojan jäpykkä ollut täysi ikäinentai no mitä minä olin tuomitsemaan. Kuitenkin Noorakin oli oikeassa, blondi näytti ärsyttävältä tosiaan jääkuningattarelta joka luuli itsestään ehkä vähän liikoja. Voisikohan joku palauttaa sen maanpinnalle. Nana naputti kenkäänsä maahan ja katsoi kärsimättömästi blondia joka vetäisi savut keuhkoihinsa. Sairasta. Mutta lopulta kärsivällisyys loppui, sillä naisella ei ollut mitään kiirettä vastata Nooralle.
"Öm, nuo käski jättää Eetun sisään, kun jottain kai sillä ohjelmassa, onko se siulle ihan okei?" Nana kysyi mahdollisimman maltillisella ja ystävällisellä äänellä. Apua apua kaksi kissaa toistensa reviirillä.

Viimeinen muokkaaja, Odelie pvm Pe Heinä 16, 2010 4:32 am, muokattu 1 kertaa

Odelie
TallinEGO
TallinEGO

Viestien lukumäärä : 60

Viesti kirjoittaja Beronia Pe Heinä 16, 2010 4:24 am

// no nyt mä muokkasin sitä //
Beronia
Beronia
Luottohoitaja
Luottohoitaja

Viestien lukumäärä : 236

Viesti kirjoittaja Chao Ma Heinä 19, 2010 5:43 pm

Jenni vilkaisi syrjäsilmällä tulokasta. Toivottavasti tulokas puhunut hänelle, tuskin, ei Eetu liittynyt häneen millään lailla. Jenni siis päätti keskittää kaiken inhonsa tummaan pikkulikkaan - arg, teinit.

Jenni nauroi hetken, tumppasi tupakan ja nosti sen tyhjääna askiin - ei sentään jättänyt tallin pihalle.

"Ei se ollut käsky, ystävällinen kehotus vain. Ja tuota noin, ton kokoisena mä en kyllä kehtais haukkua ketään kakaraksi..." Jenni nauroi taas, kylmää, onttoa nauruaan, joka sai väreet hiipimään selkäpiihin jopa naiselle itselleen, vaikka ilma väreili helteestä.

Sitten Jenni jätti nulikan omaan arvoonsa ja kääntyi taas Joonaakseen päin - nyt tosin viileämmin kuin aikaisemmin. Ihme perverssi tämäkin äijä, sekaantua ala-ikäiseen, tuollaisista ne pedofiilit kasvaakin.

"Tallin omistajan tytär tai ei, tarvii tulla aukomaan päätään, vaikka olis itse Suomen presidentti." Jenni tokaisi Joonakselle - tällä kertaa ilman hymyä.

Naista alkoi todellakin suututtaa, sehän oli ollut vain huoletonta flirttailua? Jenni oli satavarma, että tämä pikku pentu teinin kroppineen oli mustasukkainen, mutta hän ei todellakaan tahtonut tietää mitä Joonaksen ja neidin väillä liikkui, häntä melkein yökötti ajatellakin sitä. Jenni pitäytyisi visusti oman ikäisissään.

"Ja nyt suonette kaikki neidit anteeksi..." Jenni aloitti, vihjaten samalla Joonaksen hyvin muijamaiseen käyttäytymiseen. "Mä poistun nyt paikalla. Mulla on varmasti parempiakin tapoja käyttää vapaapäiväni kuin teidän seurassa. Kiva, kiitos ja heihei." Jennin äänensävy oli kylmä - häntä ei kannattanut ärsyttää, mutta nämä kolme idioottia huomaisivat sen vielä ajan myötä...

Jenni kääntyi ympäri ja lipui sulavasti talliin tuntien kaikkien kolmen närkästyneet katseet selässään - ja nautti siitä täysin rinnoin.
Chao
Chao
Sivistynyt
Sivistynyt

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 34

Viesti kirjoittaja Beronia Ma Heinä 19, 2010 8:39 pm

"Ahahha! No jopas jopas" Joonas nauroi ja pyöritteli päätään. "Kiskis, eihän nyt leikistä suutuu kannata. Ja just ku olin ehottamassa baari reissua näin täysikästen kesken.." mies jatkoi, edelleen huvittuneena.

Joona tunnisti kyllä kanan kun kanan, ja yksi oli tässä. Turhan ylimielinen, mutta baari seurana kävi kyllä.

"No leikkikää tytöt nätisti, mun on pakko myös mennä tekemään mun hommat, jotta pääsis vähä tuulettaa päätänsä jossain illalla" Joonas nousi ylös, ja samalla Jennikin ilmoitti lähtevänsä. Samapa tuo, ehkä pysyisi jonkin sortin rauha, ettei olisi toistensa kurkussa kiinni.

Joonas käveli Harrin luokse ja alkoi harjaamaan tätä. Ja siinä sitten tekikin hommiansa.
Beronia
Beronia
Luottohoitaja
Luottohoitaja

Viesti kirjoittaja nica Ma Heinä 19, 2010 9:54 pm

"Joo. Eetu voi jäädä sisälle, se menee myöhemmin vielä jonkun tunnin." Noora vastasi paikalle tulleelle tytölle, jota hän oli vähän aikaa sitten tervehtinyt. Noora yritti hymyillä tälle, mutta sai tehtyä sen vain vaivoin blondin takia. Tämä oli totaallisesti pilannut Nooran päivän, täysin.

"Olkoon käsky tai kehotus, ihan sama." Noora tuhahti mulkoillen blondia tappavasti. Ja hänenkö pitäisi sietää toista tallilla? Ei tulisi kuuloonkaan.
Joonas ilmoitti poistuvansa ja Nooran onneksi blondikin toivotti heille hyvät päivänjatkot. Noora jäi paikoilleen Eetun hoitajan seuraan.
nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viesti kirjoittaja Odelie Ti Heinä 20, 2010 1:34 am

Hetken Nana katsoi vielä noita kolmea. Lopulta blondi häippäsi, samoin se jätkä. Nana tutkiskeli hetken Nooran silmiä. Niissä leiskui puhdasta vihaa, inhoa, tiesin tuon tunteen, mutta en oikein voinut ajatella siitä mitään.
"Turhaan hymyilet, tiedän miltä sinusta tuntuu, tuollainen käytös on suvaitsematonta" Nanan oli pakko sanoa. Hän ei ollut varma, olisiko hänen kuulunut lähteä vai ei, mutta liikahti sen oloisena että hänellä todellakin alkoi olemaan kiire.

Odelie
TallinEGO
TallinEGO

Viesti kirjoittaja nica Ti Heinä 20, 2010 2:31 am

Noora kääntyi katsomaan Eetun hoitajaa ja nyökkäsi tälle. Toinen tuntui ymmärtävän häntä, ilmeisesti blondi ei ollut tehnyt vaikutusta kehenkään sulosointuisilla puheillaan ja erinomaisella käyttäytymisellään.

"Musta tuntuu, että mulla tulee oleen ton kanssa vielä ongelmia." Noora mutisi.
"Noora muuten, en muista nähneeni sua aikasemmin?" tyttö esittäytyi ja ojensi kätensä kätellääkseen Eetun hoitajaa.
nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viesti kirjoittaja nica Ti Heinä 20, 2010 6:25 am

//Minne se Beron viesti katos? //
nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viesti kirjoittaja Odelie Ti Heinä 20, 2010 6:31 am

"No joo, eiköhän aika monelle ihmiselle tule tuollaisten kanssa ongelmia. Ite en vaan tahdo hänen tasolleen alentua. Nana myönsi ja katseli hetken siihen suuntaan johon blondi oli käppäillyt. Hän tunsi itsensä edelleen hieman närkästyneeksi. Kuitenkin hän lopulta sai taas rennon hymyn aikaiseksi.

Nana hätkähti hieman kuin tyttö esittäytyin.
"Nana, Eetun hoitaja kuin varmaan tajusit" Nana hymyili lempeästi ja nosti aurinkolasinsa. Hän tarttui reippaasti Nooran käteen ja kätteli kohteliaasti.

Odelie
TallinEGO
TallinEGO

Viesti kirjoittaja Beronia Ti Heinä 20, 2010 7:48 pm

// mä poistin sen suosiolla, koska se oli niin tyhmä viesti. koska se kysy että ootko liikuttamassa hevosta, mutta ekoissa viesteissä noora kysy että oonko liikuttanu ni joonas sano että joo. eli ei mitenkää liittyny nyt asiaan... :DDD fisku minä //
Beronia
Beronia
Luottohoitaja
Luottohoitaja

Viesti kirjoittaja nica Ti Heinä 20, 2010 8:20 pm

"Joo, tajusin." Noora lausahti ja hymyili tytölle.
"Ootsä pitkään jo hoitanu Eetua? Mulla menee aina ikuisuus oppia tuntemaan hoitajat, varsinkin jos sakki vaihtuu monesti.. Menee vanhat ja uudet hoitajat ihan sekasin." Noora sanoi ja vilkaisi tallia kohden.

nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viesti kirjoittaja Odelie Ti Heinä 20, 2010 9:35 pm

"Olenhan minä ehtinyt sitä jo jonkunaikaa hoitamaan, en varmaan mitään vanhoja ole, mutten uusiakaan." Nana hymähti hän seuraili katseellaan suuntaan mihin Nooran katse kävi. Nana vilkaisi kelloa, mutta se ei näyttänyt vielä mitään, hän oli kuvitellut, että hänellä olisi ollut johonkin kiire, mutta näyttikin siltä, että hän voisi maleksia vielä jonkunaikaa.

Odelie
TallinEGO
TallinEGO

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa