Höpötopa
+9
rukkanen
Beronia
Johanna
Nugsu
tinna
Tikkunekku
Odelie
Wieteri
nica
13 posters
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 7 / 17
Sivu 7 / 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Vs: Höpötopa
Miul menee huomenna varmaan päivä tehokkaasti siivotessa, ruokia järjestellessä mut illalla ihan varmana istun koneella ku tatti. : D Siiderien kanssa.
hajosin johannalle
ei hemmetti. terve joo.
ja sit hajosin nican kommentille ja nyt vaan räkätän ja etin kuvia sille hahmolle.
ei hemmetti. terve joo.
ja sit hajosin nican kommentille ja nyt vaan räkätän ja etin kuvia sille hahmolle.
tinna- Thö Pääpahis
- Viestien lukumäärä : 157
Huomenna siis nörttipileet netin välityksellä : DD, vähintään yhtä geimoa kun tuo tipu.. -->
Johanna- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 243
mitä mikkä nörttibileet wtf.
tinna- Thö Pääpahis
tinna, huomenna kaikki yhtessä ryyppäämässä ja nörtteilemässä, kylläkin kukin missä lystää mutta sehän siitä nörttiä taitaa tehdäkin.. xD
Johanna- Luottohoitaja
Mahtava keksintö tää internetti! Ei tarvi mennä tohon 100 metrin päähän baariin bilettää kun voi ottaa omat juomat ja riekkua netissä : D
Todellakin. : D
Mua taitaa tosiaan väsyttää jo pikkuhiljaa, kun häröilen yksinäni ja hajoilen tolle tipulle. Mä niin en jaksa.
Mua taitaa tosiaan väsyttää jo pikkuhiljaa, kun häröilen yksinäni ja hajoilen tolle tipulle. Mä niin en jaksa.
Johanna- Luottohoitaja
tosi jees. minnuu ei kyl huomenna saa erotettua koneesta, kun tänään olin koko päevän poessa.
Meinasin sanoa, että toki sitä vois varmaan tuon isännän kanssa viettää huomenna iltaa, kun sitten taas katoaa viikoks töihin, mutta todennäkösesti se on nukkumassa jo ennen kun mä pääsen töistä kotiin. :'D
Johanna- Luottohoitaja
pitäis kyl mennä nukkumaan pikkuhiljaa, alkaa tuntua univaje ihmeellisenä ylienergisyytenä : D
aijaa joo multa loppu juomat. :-<
tinna- Thö Pääpahis
rukkanen, niinhän sitä pitäis. onneks sentään käytin koiruudet jo ulkona, en jaksas enään niitten pelleilyä. : //
tinna, elämä on kovaa.
tinna, elämä on kovaa.
Johanna- Luottohoitaja
kyllä nyt alkaa toi sänky kutsua et jaksais sit ehkä huomenna istuskella koneen ääressäkin : D huomenna se on mentävä aikaisemmin nukkumaan, maanantaina olis taas työpäivä. möh.
Päätin testailla offline-pelaamista. Pitää tästä lähteä hakemaan ruokia ja siivoilla. Jos sitten iltapäivän vaan istuis koneen ääressä : )
Ai helge mikä päivä eilen! No meillä meni ihan mukavasti, kunnes kaveri varasti mopon avaimet ja lähti ajelemaan ilman kypärää. No sitten naapurit sai tosi pahan kile kohtauksen, ja kaiken lisäks huutaa mulle, joka ei ees ollu niiden naapureita ja uhkaili vetää mopon paskaks yms ja kaikkee muuta mahollista. Ja poliisejaki oli soittelemassa ja sen semmosta. Kyllä ne siinä muakin uhkas. Ja tää mun kaveri jonka luona oltiin, nii oli iha ihmeissää ku yleensä ne ei sano mistää mitää. Hulluja koko sakki!
Beronia- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 236
Ikä : 31
mulla särkee selkää ihan sikana, tuntuu niinku lauma norsuja ois menny yli. kuuntelen vaan green dayta ja ropetan shinzoun kanssa mesessä. plah.
tinna- Thö Pääpahis
Kuuuuma. Avasin äsken ikkunat niin hyvä etten polttanu käsiä. Noi ikkunoiden karmit on ihan tajuttoman kuumat. Onneks on sentään tuuletin puhaltamassa, silti kyllä hiki vaan virtaa. Vielä toinen kylmä siideri oottaa jääkaapissa, onneks. : D
Vois alkaa tässä piirtelemään tota Johannan tukkajumalaa. Jos vaikka sais sille kuvan jo tänään valmiiks. Hei kun Rullalla ei oo vielä kuvaa, onko sille mahd tulossa jossain vaiheessa? : D
Vois alkaa tässä piirtelemään tota Johannan tukkajumalaa. Jos vaikka sais sille kuvan jo tänään valmiiks. Hei kun Rullalla ei oo vielä kuvaa, onko sille mahd tulossa jossain vaiheessa? : D
Kuolen nauruun ku kuuntelen Petri Nygårgin Kippis ja kulaus biisii! Voi terve ku sitte tehdää niin huonoja biisejä ja noloja!! :'D
Ja sitten ku vielä korkkasin tästä mansikka siiderin niin ei paha, käy!(;
Ja sitten ku vielä korkkasin tästä mansikka siiderin niin ei paha, käy!(;
Beronia- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 236
Ikä : 31
Joo, Rullalle tulee kuva kun ylläpito saa inspiksen piirtää sellasen Ainakin miun kone kökköilee taas vaihteeks niin paljon, että tällä on tuskaa alkaa askartelemaan mitään. argh.
Okei, oottelen innolla sitä Rullan kuvaa : D Meikäläisenkin kone temppuilee minkä ehtii, johtunee tästä helteestä. Pikkuveli on tosin myymässä vissiin sen konetta ni otan varmaan puheeks jos ostaisin sen, tää pari vuotias läppäri alkaa olla muutenkin jo vähän kulahtanut ja tehojensa puolesta vajaavainen..
Blaah, mä niin kuolen. Oli jotenkin henkisestikin rankka iltavuoro, kun hiukan ylimäärästäkin hässäkkään, sen lisäks et koko ajan luuli sulavansa just siihen paikkaan. Ei kiva.
Johanna- Luottohoitaja
Mun Kiira-hanille seuraa jonnekin? (:
tinna- Thö Pääpahis
Mie melkein jo tarjouduin, mutta just nyt on niin megatööt olo, ettei ajatuskulje sitten niin kun hiukkaaka. Ja särkeekin kivasti. Ja yritin edes repiä jostain hyvää tuulta, kun se isäntä jopa ilmaantuu kohta tänne. <:
Jollain ideaa offline peliin kera Rika / Juulia?
Jollain ideaa offline peliin kera Rika / Juulia?
Johanna- Luottohoitaja
Sivu 7 / 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 7 / 17
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa