Höpötopa
+9
rukkanen
Beronia
Johanna
Nugsu
tinna
Tikkunekku
Odelie
Wieteri
nica
13 posters
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 6 / 17
Sivu 6 / 17 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17
Vs: Höpötopa
En mä nyt tiedä, mun mielestä on kiva olla tallinEGO. xD
Johanna- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 243
mul on 125, lol
tinna- Thö Pääpahis
- Viestien lukumäärä : 157
Ja mä en oo ees puolessa välissä. Nyyh, maailma romahtaa.
Heitin (lähes jopa kirjaimellisesti) siskon koiran tuossa hetki vessaan, kun meni hermot sen haukkumiseen ja jääräpäisyyteen. Hiljeni. terveisin eläintenhoitajaopiskelija xD
Heitin (lähes jopa kirjaimellisesti) siskon koiran tuossa hetki vessaan, kun meni hermot sen haukkumiseen ja jääräpäisyyteen. Hiljeni. terveisin eläintenhoitajaopiskelija xD
Johanna- Luottohoitaja
Ihan karsee inspiraatio ois yhteen uuteen henkilöön, siis ihan hullunmoinen, mutta en tiedä kannattaako, saako ja mikä ois tarkotukseltaan x)
Odelie- TallinEGO
- Viestien lukumäärä : 60
^ Sama vika.
Iski kaamee nälkä eikä täällä ole mitään syötävää. Tai siis on täällä mitään, mutta ei sellasta mitä vois sydöä la iltana nyhjöttäessään kotona koneella. : D
Iski kaamee nälkä eikä täällä ole mitään syötävää. Tai siis on täällä mitään, mutta ei sellasta mitä vois sydöä la iltana nyhjöttäessään kotona koneella. : D
Johanna- Luottohoitaja
Höh, ne kertokaas ideoistanne niin katotaan (:
Täälläkään ei ole mtn syötävää, kaapissa oli vaan makkaraa _IU_ ja yks pussi vegenuudeleit jotka aattelin säästää huomiselle. :3 että joo. ja yks siideri.
Täälläkään ei ole mtn syötävää, kaapissa oli vaan makkaraa _IU_ ja yks pussi vegenuudeleit jotka aattelin säästää huomiselle. :3 että joo. ja yks siideri.
tinna- Thö Pääpahis
Njaa.. Alkaa olla järkyttävä himo tehdä uusi henkilö, vähän semmoinen kolmenkympin paikkeilla oleva suprise, nainen. Mutta ei oikeen natsaa toi hoitaminen, eikä oikee yksärikään ja hmm.. kipreä tilanne..
Odelie- TallinEGO
- Viestien lukumäärä : 60
No kun mulla ei ole edes sitä siideriä/lonkeroa/muuta vastaavaa. Pitää ilmesesti puhua isäntä ympäri heittämään mut grillille kunhan se palaa reissultaan.
Mä olen vähän funtsinu seuraavaks hahmoks joko sellasta kivaa n. 14v tyttöä joka ei ole oikein koskaan päässyt harrastamaan hevosten parissa vaikka tahtoiskin tai sitten joku kiva täti-ihminen, mutta jälkimmäisestä en tiedä vielä mitään muuta kun ikähaarukan. Toki joku miespuolinenkin olis jees, mutta tiedä nyt sitten. : D
Mä olen vähän funtsinu seuraavaks hahmoks joko sellasta kivaa n. 14v tyttöä joka ei ole oikein koskaan päässyt harrastamaan hevosten parissa vaikka tahtoiskin tai sitten joku kiva täti-ihminen, mutta jälkimmäisestä en tiedä vielä mitään muuta kun ikähaarukan. Toki joku miespuolinenkin olis jees, mutta tiedä nyt sitten. : D
Johanna- Luottohoitaja
Tungen tänne nyt mukaan : D Ensimmäisellä hahmolla ensimmäinen peli aloitettuna, jospa se taas tästä. On vaan ropettaminen ehkä vähän ruosteessa..
JOHANNA TEKEE JONKU KOLMENKYMPIN TIENOILLA OLEVAN MIEHEN NI PARITETAAN SE MUN TÄDILLE.
tervetuloa rukkanen (;
hitto ku en oo juonu miljoonaan vuoteen ni oon jo huppelissa tästäkin! LOL.
tervetuloa rukkanen (;
hitto ku en oo juonu miljoonaan vuoteen ni oon jo huppelissa tästäkin! LOL.
tinna- Thö Pääpahis
jeejee, rukkanen <3
tinna, tuo kuulostaa pelottavan hyvältä ajatukselta kunhan ensin sopeudun siihen ajatukseen että pitäis osata olla niin kun 30v äijä. xD
tinna, tuo kuulostaa pelottavan hyvältä ajatukselta kunhan ensin sopeudun siihen ajatukseen että pitäis osata olla niin kun 30v äijä. xD
Johanna- Luottohoitaja
omg, mä oon pelannu sellasella monesti... JA LARPANNU SELLASTA :DDD
lol.
lol.
tinna- Thö Pääpahis
Kunhan saan hiukan hahmoteltua ideaa niin oon valmis toteuttaankin sen. : D
Johanna- Luottohoitaja
Tätien ja SETIEN, pyydän. : D Tai siis tuleva hahmoni pyytää. Ei kun siis..
Johanna- Luottohoitaja
lol *sick laughing* haha. lol.
tinna- Thö Pääpahis
Ihan sellanen olo, että se alkoholi maistuis..
Johanna- Luottohoitaja
Tälle maistuis kanssa. Pari siideriä olis jääkaapissa, muttei tähän aikaan taida yksin viitsiä ruveta maistelemaan : D
Älä nyt viitti, mä alottelin eilen illalla jokus klo 23 aikaan ja kiskoin jopa kolme lonkeroa siinä illan pelian aikana. Ja se on sentään jo enemmän ku yleensä kuukauden aikana. xD
Johanna- Luottohoitaja
Tää ei oo kans ihan tervettä. Jäin äsken tuijottamaan tota ihan ite valkattua söpöä avaani ja hajosin sille ihan tyystin.
Johanna- Luottohoitaja
Heh : D Ja mie kun just pääsin sanomaan että on hidas kirjoittamaan niin ootas ku ottaisin pari siideriä ni kukaan ei ottais enää mitään tolkkua mitä yritän kertoa ja menis vielä pitempään kirjottaessa! Vois huomiselle jättää siiderit ihan suosiolla.
Selvä, mulla on huomenna iltavuoro ja vois ennen sitä käydä hakemasta kopan lonkeroa mukaansa ja tulla illaksi istumaan koneella kun maanantaina kuitenkin vapaa. : D
Johanna- Luottohoitaja
Sivu 6 / 17 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 6 / 17
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa