Höpötopa
+9
rukkanen
Beronia
Johanna
Nugsu
tinna
Tikkunekku
Odelie
Wieteri
nica
13 posters
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 8 / 17
Sivu 8 / 17 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17
Vs: Höpötopa
Silmät vetäs kyl O_O -asentoon ku luin et joku täält on Huittisista. Karmivaa :'DDDDD
Sieltä siis minäkin.
Nyäh tänään en saa välttämättä mitään aikaan, jännitän niin kamalasti yhen foorumiporukan miittiä mikä on huomenna.
Sieltä siis minäkin.
Nyäh tänään en saa välttämättä mitään aikaan, jännitän niin kamalasti yhen foorumiporukan miittiä mikä on huomenna.
Wieteri- Sivistynyt
- Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
voi luoja sentään, mä oon niin huonolla tuulella että kohta haen isännän haulikon ja käyn ampumassa nuo saatanan mopopojat. Menee niin totaalihermot. Bensa haisee sisälle asti. HYI VITTU.
tinna- Thö Pääpahis
- Viestien lukumäärä : 157
O_o (en tunnusta yhtään mitään...)Wieteri kirjoitti:Silmät vetäs kyl O_O -asentoon ku luin et joku täält on Huittisista. Karmivaa :'DDDDD
Sieltä siis minäkin.
tinna, mä niin tiedän. asun kohdassa (kohta wieteri tietää mis mä asun : DDD) jossa on liikenneympyrä ihan vieressä ja nuo ajaa edestakas tuota raittia tuossa. joskus laskin että siitä ajo oikeesti ainakin 30 mopoa peräkanaa. -.-''
Johanna- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 243
Johanna kirjoitti:tinna, mä niin tiedän. asun kohdassa (kohta wieteri tietää mis mä asun : DDD) jossa on liikenneympyrä ihan vieressä ja nuo ajaa edestakas tuota raittia tuossa. joskus laskin että siitä ajo oikeesti ainakin 30 mopoa peräkanaa. -.-''
Hahaa niitä liikenneympyröitä ku onki niin paljon. x)
Täällä ei onneks kukaan huvikseen ajele, sen verta syrjässä kylästä. Mitä ny kuulu olevan jotain teiniporukkaa tossa puistossa mikä täs on vieressä ku pihalla käväsin.
Wieteri- Sivistynyt
- Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
Sillä mä meinasin, et tiedät. : D
Johanna- Luottohoitaja
meil tässä pihassa ei olekaan mitenkään rauhallista yöaikaan kun asun baarin takana. välillä herää amisten musaan tai sit siihen kun taksiin tunkee kamalasti kännistä populaa eikä se oo mitenkään hiljasta menoa. sit naapurissa asuu ihmiset jotka viihtyy baarissa sekä sit ajelee tietty taksilla keskellä yötä tohon pihaan, ramppaavat ylös ja siitä sit jatkavat vielä matkaa seuraavaan baariin. ikkunat on pidettävä öisin kyl hyvin kiinni.. mut mopopojat ei onneks häiritse : D
missähän se pullo on, vois ottaa huikat pahimpaan vitutukseen.
tinna- Thö Pääpahis
no mikäs vituttaa?
Beronia- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 236
Ikä : 31
noi saatanan mopopojat ja se että en voi tehä mitään, kun isäpuoli on sairaalassa ja se kuolee keuhkosyöpään. se tässä lähinnä vituttaa.
tinna- Thö Pääpahis
auts /: onko se nyt siis ihan niin ku lääkärin sanomaa, että kuolee kohta?
Beronia- Luottohoitaja
2-3 kuukautta keskimäärästä elinaikaa.
tinna- Thö Pääpahis
no hui! vetää kyllä sanattomaks.. voimia sinne siis! ainut mitä osaan sanoa /:
Beronia- Luottohoitaja
kiitos paljon.
tinna- Thö Pääpahis
Voimia täältäkin tinnalle.
Meni eilisilta hiukan ketuille, kun iski migreeni siinä sitten aikansa ollessa. -.-' Sit päätin, etten voi enään pitää tota siskon koiraa meillä, kun se haukkuu yksinollessaan niin hemmetisti täällä. Ikkunoita kun on pakko pitää auki, tänne läkähtyy muuten, ja sitten se haukkuu kaikki äänet mitä kuuluu. Jee jee. Häätölappua odotellessa.
Meni eilisilta hiukan ketuille, kun iski migreeni siinä sitten aikansa ollessa. -.-' Sit päätin, etten voi enään pitää tota siskon koiraa meillä, kun se haukkuu yksinollessaan niin hemmetisti täällä. Ikkunoita kun on pakko pitää auki, tänne läkähtyy muuten, ja sitten se haukkuu kaikki äänet mitä kuuluu. Jee jee. Häätölappua odotellessa.
Johanna- Luottohoitaja
täällähän on ruuhkaa.. :'D
Johanna- Luottohoitaja
mua ei niinkään väsytä, mutta taidan sulaa tähän tuoliin, muuten vois mennä ulos, mutta täällä sisällä taitaa tällä hetkellä olla edes sen pari astetta viileempää..
Johanna- Luottohoitaja
mää höpötän täällä selkeesti taas yksinäni, mutten viittiny tuonne hahmoesittelyyn enään tätä laittaa, mutta te taidatte tarvita seuraavaa mieshahmoa jo. : DD vaikka eihän pienestä kilpailuista oo mitään haittaa..
Johanna- Luottohoitaja
Mies hahmoja kehiin vaan (; vois muuten järkätä jotai isoa peliä, nyt alkanu kaikki menee vähä tämmöseks kahen tai kolme peliks. Tai jottai semmosta. Että porukka vähä tuntis toisiaan (:
Beronia- Luottohoitaja
Mä yritän nyt ite vielä opetella tunteen edes nuo omat hahmoni, mutta mielessä on jo selkeet kuvat 14-v tytöstä, 30-40v "tätistä", sit se vanhempi mieshahmo "setä" on alkanu itteensä hahmottaa meikäläisen mielessä mutta tekis kyl mieli kehitellä vielä tuollanen pojan kloppi. (ja ylläpidolle tiedoksi, ei, nää kaikki ei ole tulossa nythetivälittömästi, jos koskaan)
Isompi peli olis kyllä ihan jees.
Mää tahtoisin hakea heseltä iltapalaa, mutten tiedä jaksanko.
Isompi peli olis kyllä ihan jees.
Mää tahtoisin hakea heseltä iltapalaa, mutten tiedä jaksanko.
Johanna- Luottohoitaja
Joo, toi isompi peli.. Mä oon vähän miettiny just jtn pitempää maastoreissua, yömaastoa, hoitajien ratsastustuntia, ehkä kotibileitä päärakennuksessa
Ideoita saa antaa!
Ideoita saa antaa!
Rika ja Juulia tahtoo yömaastoa ja bileitä. : DD
Johanna- Luottohoitaja
Kotibileitä! aijajai ;D joonas olis kyllä sillo aivan messis!
Beronia- Luottohoitaja
Tai niin, en mä tiedä onko 25v liian vanha sinne, mutta messissä on kuitenkin. : D
Nyt mää häivyn kattoon saisko sieltä Heseltä sapuskaa, päk sen jälkeen jos täällä sitten vielä joku olis.
Nyt mää häivyn kattoon saisko sieltä Heseltä sapuskaa, päk sen jälkeen jos täällä sitten vielä joku olis.
Johanna- Luottohoitaja
Sivu 8 / 17 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 8 / 17
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa