Höpötopa
+9
rukkanen
Beronia
Johanna
Nugsu
tinna
Tikkunekku
Odelie
Wieteri
nica
13 posters
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 17 / 17
Sivu 17 / 17 • 1 ... 10 ... 15, 16, 17
Vs: Höpötopa
no voin kyl sanoo ettei akvaariolle ole tarvetta.. :DD
ei terve. päätinpä sitten juoda yksin. aika masentavaaa :DD hahah
ei terve. päätinpä sitten juoda yksin. aika masentavaaa :DD hahah
Beronia- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 236
Ikä : 31
Ei muuten onnistunu sen siivoominen.
Johanna- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 243
Meinasin ihmetellä, että missä kaikki on, mutta ehkä kaikilla muilla on elämä..
Johanna- Luottohoitaja
Tallijakso loppuu huomenna, siitä teoriaa about 7 viikkoo ja sitte työssäoppimista 8 viikkoo (:
Tän vuoden koulun alottajat tulee viikon pääst :'D En malta oottaa, et pääsee vähä kiusaa niit..pitäis niitten kastettaki suunnitella?
Tän vuoden koulun alottajat tulee viikon pääst :'D En malta oottaa, et pääsee vähä kiusaa niit..pitäis niitten kastettaki suunnitella?
Hepe- Talliorja
- Viestien lukumäärä : 18
Plää, mä kyllä jäädän tän uuden koneen kanssa ihan täydellisesti. Miks piti vaihtuu käyttikset pois xp:ltä xD
Mut siis sori tämä poissaolo, kone lagas täydellisesti pari päivää sitten ja vasta tänään sain uuden, jonka käyttöä tässä vielä opetellaan.
MUN KAIKKI PIIRRUSTUKSET JA TIEDOSTOT MENI TON PRKL:EEN KONEEN MUKANA!!!
Mut siis sori tämä poissaolo, kone lagas täydellisesti pari päivää sitten ja vasta tänään sain uuden, jonka käyttöä tässä vielä opetellaan.
MUN KAIKKI PIIRRUSTUKSET JA TIEDOSTOT MENI TON PRKL:EEN KONEEN MUKANA!!!
Nica, mä oon niin pahoillani. Mulla meni ulkonen muuton yhteydessä, siellä oli kaikki kuvat (esim. vanhasta koirastani ym ym). Vansassa huushollissa otin ihan viimisenä kovon irti ja sillon toimi vielä. Tavarat uuteen kämppään, kovo kiinni koneeseen ja käynnistys.. mitään ei tapahtunut.. :// Koit ny kuitenki pärjätä.
Mulla piti olla tänään operaatio-akvaarion-täyttö, mutta en saanukka hienoo hiekkaa aamusti, ni en sitte saanu tehtyä mitään. Uudet lamput sentään sain tilattua.
Ainiin, mää sain uudet hiusset tänään. <3
Mulla piti olla tänään operaatio-akvaarion-täyttö, mutta en saanukka hienoo hiekkaa aamusti, ni en sitte saanu tehtyä mitään. Uudet lamput sentään sain tilattua.
Ainiin, mää sain uudet hiusset tänään. <3
Johanna- Luottohoitaja
Ehkä mä tästä toivun. Toivotaan niin.
Hei, missä kaikki immeiset on? Aktiivisuus on ihan nollassa!
Hei, missä kaikki immeiset on? Aktiivisuus on ihan nollassa!
onko toi peli nyt jo ihan kuollut ? : o
Beronia- Luottohoitaja
mniins...
laitetaanko jotai toistaki peliä? : P
laitetaanko jotai toistaki peliä? : P
Beronia- Luottohoitaja
mää oon valmis, jos vaan on tilaa / tilannetta.. (:
Johanna- Luottohoitaja
Joo, alottakee vaan johonkii ni miekin hypin mukaan
Ja mulla kyllä pari peliä jumittaa, sry siitä Yritän keräillä niihin inspiä
Ja mulla kyllä pari peliä jumittaa, sry siitä Yritän keräillä niihin inspiä
Nyt ainakin tulevan viikon ajan meikäläisellä mahdollisuus pelata melko rauhassa, kunhan muutamat aamu-, iltapvä- ja iltahommat tulee tehtyä. : D
Olin tuossa Tukholmassa pari päivää, tänään aamulla tuli lento takasin. Hiukan oli töttöröö, ja nukahdin äiteen vierassänkyyn pariks tunniks ennen ko lähdin ajamaan kotiin.
Olin tuossa Tukholmassa pari päivää, tänään aamulla tuli lento takasin. Hiukan oli töttöröö, ja nukahdin äiteen vierassänkyyn pariks tunniks ennen ko lähdin ajamaan kotiin.
Johanna- Luottohoitaja
Meillä alko koulu viime viikolla, tällä viikolla en oo ollu yhtenäkä päivänä koulussa. : D
Mun tarttis täällä töissä ollessa päivisin tehdä kaikennäköstä ylimäärästä + koulujuttuja.. Saas nähdä.
Mun tarttis täällä töissä ollessa päivisin tehdä kaikennäköstä ylimäärästä + koulujuttuja.. Saas nähdä.
Johanna- Luottohoitaja
Homma roger. Mulla oli aikoinaan joku tosi hyvä jatko tuohon mielessä, mutten muista sitä. Koitan kehittää täs pian jotain tosi huippua. : D
btw, mä en oo Jossu. Johku.
btw, mä en oo Jossu. Johku.
Johanna- Luottohoitaja
no jopas tää on kuollut...
Beronia- Luottohoitaja
Ehdimpäs / pääsimpäs tännekin. Hiukan on ollut kiirutta tässä, ja koiraltakin löytyi vielä nisäkasvain niin aiheutti hiukan lisää äksöniä, nyt onneksi tiedossa jo että oli ihan hyvälaatuinen niin ei mitään erikoistoimenpiteitä.
Ja tosiaan kirjottelin tuonne nyt jotain shittiä, ylläpito on hyvä ja poistaa jos siltä vaikuttaa. Yövuoro ei kuitenkaan ehkä se paras paikka tälle.
Ja tosiaan kirjottelin tuonne nyt jotain shittiä, ylläpito on hyvä ja poistaa jos siltä vaikuttaa. Yövuoro ei kuitenkaan ehkä se paras paikka tälle.
Johanna- Luottohoitaja
Vähän jumittaa joo itse kunkin taholta. Jospa tää tästä, koulu vaan vie hemmetisti aikaa.
Pitäis varmaan vähän ehostella sivuja jne ja laittaa taas julki tämä foorumi niin saatais vähän uutta verta ja aktiivisuutta
Pitäis varmaan vähän ehostella sivuja jne ja laittaa taas julki tämä foorumi niin saatais vähän uutta verta ja aktiivisuutta
totta, koulu vie iha liikaa aikaa, ettei jää kyllä kamalasti muille aikaa. siinä ohella pitäis vähä pitää kaverisuhteitaki yllä ja sitte koneella tehä näit virt. jutskia ni jo siinä meneeki hyvin aika.... D:
Beronia- Luottohoitaja
Huomenna rupean kyllä uudistushommiin, jotta saadaan tämä pulju taas toimimaan. Tulee lisää heposia jne ;))
Pitäis saada ihan kunnon ulkka Kimovaaralle, niin sais sivuille vähän helpommin sitä tietoa. Pitääkin rueta ruinaamaan ulkoasua jostain
Pitäis saada ihan kunnon ulkka Kimovaaralle, niin sais sivuille vähän helpommin sitä tietoa. Pitääkin rueta ruinaamaan ulkoasua jostain
Kehtaako sitä tänne enään tullakaan, kun niin pitkään lusmuili muualla?
Ei vaan, pitkään luulin Kimovaaran kaatuneen tms. koska aina kun kotona yritin poiketa niin ei auennut sivut vaan tuli melkoiset virheilmot.. kunnes selvisi että vika olikin meidän koneessa.. :'D Ja seuraavana olikin sitten kotieläinnäyttö, jota muuten ressasin melkoisesti, mutta selvisin siitä (melko kivastikin vielä, K3!).
Nyt siis täällä taas..
Ei vaan, pitkään luulin Kimovaaran kaatuneen tms. koska aina kun kotona yritin poiketa niin ei auennut sivut vaan tuli melkoiset virheilmot.. kunnes selvisi että vika olikin meidän koneessa.. :'D Ja seuraavana olikin sitten kotieläinnäyttö, jota muuten ressasin melkoisesti, mutta selvisin siitä (melko kivastikin vielä, K3!).
Nyt siis täällä taas..
Johanna- Luottohoitaja
Sivu 17 / 17 • 1 ... 10 ... 15, 16, 17
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 17 / 17
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa