Höpötopa
+9
rukkanen
Beronia
Johanna
Nugsu
tinna
Tikkunekku
Odelie
Wieteri
nica
13 posters
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 4 / 17
Sivu 4 / 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Vs: Höpötopa
Aamu on siinä puolenpäivän aikaan.
Wieteri- Sivistynyt
- Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
Huoh.. Nukahdan näiden kirjojen ääreen, vihaan kesällä opiskelemista..
Odelie- TallinEGO
- Viestien lukumäärä : 60
Mun pitäs kans opiskella, jos meinaan edes melkein selvitä syksyllä näytöistä. -.-''
Meikäläisen aamut on kans ollu siinä puolen päivän aikaan, onneks huominen vuoro tosiaan alkaa vasta 14.15..
Meikäläisen aamut on kans ollu siinä puolen päivän aikaan, onneks huominen vuoro tosiaan alkaa vasta 14.15..
Johanna- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 243
Mun on pakko herätä ennen seiskaa, että kerkeen teipata jalat ja kerkeen vielä bussiinkin Tulee pienet huudot jos myöhästyy... omg. en halua kuvitellakaan. Valmentaja on välillä aika äkänen.
Mun piti laskee koko kesä ahkerasti matikkaa yo-kirjotuksia varten mut ei mulla ole vieläkään edes sitä kirjaa... :'D
Wieteri- Sivistynyt
Mulla on täällä paljon hepreaa ja venäjää opeteltava, sääli että näin myöhään alkaa kielet mennä sekasin..
Odelie- TallinEGO
No mulla ei ole mitään tuollasta, vaan pitää opiskella että miksi annan lehmälle a tämän verran tätä rehua ja lehmälle b sitten taas tuon verran toista rehua. Ja sikalassa sama juttu.
Johanna- Luottohoitaja
Johanna, maatalouslomittajaksko sä oot menossa?
tinna- Thö Pääpahis
- Viestien lukumäärä : 157
No siis eläintenhoitajaks opiskelen, mutta tuohon kuuluu myös tuotantoeläimet. Eli siis suomeks sanottuna, voin tehdä myös lomittajan hommia kunhan tuolta valmistun, sikälimikäli noita asioita joskus saan päntättyä päähäni.
Johanna- Luottohoitaja
missä päin sä asut? :3
tinna- Thö Pääpahis
Opiskelen Kokemäel, tuo kuulosti ihan siltä et me pian tunnetaan tms. Niin ja siis asun Huittisissa..
edit// ainiin, meikäläisenkin saa lisätä meseen jos kiinnostaa tms.. tahmatassu88@hotmail.com oon nyt yrittäny taas terästäytyä tuon mesenkin käytön kanssa.
edit// ainiin, meikäläisenkin saa lisätä meseen jos kiinnostaa tms.. tahmatassu88@hotmail.com oon nyt yrittäny taas terästäytyä tuon mesenkin käytön kanssa.
Johanna- Luottohoitaja
Mää meinasin lähteä opiskelemaan eläintenhoitajaks mäntsälään, mutta eipä tuo matkan takia sitten onnistunutkaan, joten ihan perus lähihoitaja-linjalla mennään.
Beronia- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 236
Ikä : 31
Mä sitten taas olen töissä vanhainkodissa. : D Yritin mä hakea lähihoitajaks opiskelemaan, mut eivät huolineet mua vaikka oli siinä vaiheessa jo yli puoli vuotta työkokemustakin, ei sillä et enään kauheasti haittais. :'D
Johanna- Luottohoitaja
Mää oon menossa hevosia opiskelemaan + lukiota siihen samaan syssyyn. Täällä opiskelen vaan kieliä että faija pysyy tyytyväisenä, kun on mulle nyt 2kk mykkäkoulua pitäny ja ekaa kertaa suostu miulle puhumaan.
Odelie- TallinEGO
Miten et oo voinu päästä lähihoitajaks?? :O
hahah! miten jaksat olla töissä vanhainkodissa? mua sinne ei sais aseella uhatenkaan :'D
hahah! miten jaksat olla töissä vanhainkodissa? mua sinne ei sais aseella uhatenkaan :'D
Beronia- Luottohoitaja
En tiä, ja juu kävin ihan pääsykokeissakin mut ilmesesti joku ei tykänny pärstäkertoimesta tai sitten pikkukylän koulu niin ne meinas et mä tiedän jo liikaa..
Anoppi puhu mut alun perin tuonne keittiölle kokeileen (kokin paperit ennestään) ja sit kokeilin pari vuoroo osastolla. Keittiöltä kun pääsin kotiin ja kerkesin huokaseen helpotuksesta niin puhelin soi ja kysyivät seuraavaks päiväks töihin. :'D Viime syksynä alotin koulun ja oon nyt käyny loma-aikoina lähinnä tekemässä vuoroja ja yleensä kun joku pyytää yövuoroon niin meen aina. Ahnepaskiainen siis.
Anoppi puhu mut alun perin tuonne keittiölle kokeileen (kokin paperit ennestään) ja sit kokeilin pari vuoroo osastolla. Keittiöltä kun pääsin kotiin ja kerkesin huokaseen helpotuksesta niin puhelin soi ja kysyivät seuraavaks päiväks töihin. :'D Viime syksynä alotin koulun ja oon nyt käyny loma-aikoina lähinnä tekemässä vuoroja ja yleensä kun joku pyytää yövuoroon niin meen aina. Ahnepaskiainen siis.
Johanna- Luottohoitaja
Ahhaha! Totta.. ;D mä oon kuullu että ne kattoo nykyään tosi tarkkaan ja ei päästäkää iha helpolla läpi, kun noita hulluja on nykyää liikenteessä vanhusten hoidossa.
No ootko sä si tykänny siitä?
No ootko sä si tykänny siitä?
Beronia- Luottohoitaja
Jestas että on kuuma, pyörällä kauppaan ei ollu ihan parhaimpia ideoita... Kylmän suihkun jälkeenki meinas läkähtyä.
Seuraavaks pitäis siivota hulluna ku kaveri tulee käymään. Oma huone ja keittiö taas ihan ku räjähdyksen jäljiltä.
Seuraavaks pitäis siivota hulluna ku kaveri tulee käymään. Oma huone ja keittiö taas ihan ku räjähdyksen jäljiltä.
Wieteri- Sivistynyt
Täällä meni kakkukestit nyt puilleen, kun pikkuveljen pikkuveli meni ja rikkoi pikkuveljen elintärkeän sadaneuron lego rakennelman. Nyt täällä itkee sitten molemmat ja kaverit ahmivat hyvällä ruokahalulla karkkia. Mää pakenin tänne omaan koppiini piiloon, kun en kestä noita lapsosia..
Odelie- TallinEGO
Voi ei ^^
Mä en opiskele tällä hetkellä mitään, lagaan vaan kotona 247 ja käyn tallilla. Väsyttää ihan hulluna ja pitäs vähän siivota tätä kämppääkin, mutta en oo jaksanu :3
Mä en opiskele tällä hetkellä mitään, lagaan vaan kotona 247 ja käyn tallilla. Väsyttää ihan hulluna ja pitäs vähän siivota tätä kämppääkin, mutta en oo jaksanu :3
tinna- Thö Pääpahis
Ja näin saadaan ärsyttävä pikkuveljen pikkuveli lähtemään.. Ah oon vapaa <33
Määkin pääsin vähän vauhtiin tuon ropettamisen kanssa ja kyllä nyt sitten tekstiä irtois enemmänkin. Arvasin että se on vaan semmosta alkukankeutta. (:
Määkin pääsin vähän vauhtiin tuon ropettamisen kanssa ja kyllä nyt sitten tekstiä irtois enemmänkin. Arvasin että se on vaan semmosta alkukankeutta. (:
Odelie- TallinEGO
Beronia, onhan tuo ihan jees. Eniten tuolla tökkii (lähinnä aamu- ja iltavuorojen ongelma) toisen hoitajat, osa on olevinaan niin paljon parempia kun niillä on se paperi ja ok kertoohan se jotain, mutta rehellisesti sanottuna oon sitä mieltä että mä osaa ns. olla ihmisten kanssa paremmin kun osa näistä joilla hoitajan paperit ja lupa räplätä lääkkeitä. Tykkään enemmän yövuoroista ja jos voisin niin tekisin niitä vallan vaikka vakituisesti.
Mulla on joskus kakarana ollu sellanen megapähee legorakennelma ja voin muuten luvata, että se ei oo mikään pikkujuttu jos semmosen menee hajottamaan. Nimimerkillä sisko tai siskon kaveri hajotti sen.
Mulla oli kauhee kiire töistä kotiin tekemään miljoonaa asiaa, mut nyt istun koneella ja postaan tänne?
Mulla on joskus kakarana ollu sellanen megapähee legorakennelma ja voin muuten luvata, että se ei oo mikään pikkujuttu jos semmosen menee hajottamaan. Nimimerkillä sisko tai siskon kaveri hajotti sen.
Mulla oli kauhee kiire töistä kotiin tekemään miljoonaa asiaa, mut nyt istun koneella ja postaan tänne?
Johanna- Luottohoitaja
i'm back, not dead but tired xD saatiin turpaan ja kun revin teipit pois jalasta niin lahti sitten samalla nahkatkin. Mietin kylla kahesti ennen kun teippaan tuota koipea uudelleen xD btw i-podin nappaimisto sucks
Niin mitä sie harrastat(?) eli missä kävit turpaan ottamassa?
Yritän kuumeisesti keksiä tapaa aloittaa peli Juulia ja Sakariaksen kera, mutta kaks eri variaatioo pyörii päässä niin en pääse alottaan.
Yritän kuumeisesti keksiä tapaa aloittaa peli Juulia ja Sakariaksen kera, mutta kaks eri variaatioo pyörii päässä niin en pääse alottaan.
Johanna- Luottohoitaja
NICA MURU MESEEN :3
tinna- Thö Pääpahis
Sivu 4 / 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 4 / 17
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa