Höpötopa
+9
rukkanen
Beronia
Johanna
Nugsu
tinna
Tikkunekku
Odelie
Wieteri
nica
13 posters
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 10 / 17
Sivu 10 / 17 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17
Vs: Höpötopa
mun mielestä olis kiva nukkua yöllä.....
Beronia- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 236
Ikä : 31
omg. joudun telkkariin :DD saattaa kyl näyttää niiiin kauheelta. nomutjoo. onneks teistä ei varmaan kukaans itä näe kun se on alueuutisssa xD
ai jossai ylen alue uutisis? :DD
Beronia- Luottohoitaja
no kyllähän ne sitte näkyy. (; ne tulee joskus aamulla kaikkien alueiden uutiset ja sit illal kuuen aikaa.
Beronia- Luottohoitaja
juujuuu! näin lomalla oon kuule kattonu kaikkien paikkojen uutislähetykset. ja porukat pääs siskon ja veljen kans turun seudun uutisii :DD
Beronia- Luottohoitaja
No olipa taas yllätys ettei tääl sada vaikka säätiedot näyttää mitä. -____-
Wieteri- Sivistynyt
- Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
hmmh, mä oon pyöriny koko ajan tallilla niin en oo ehtiny tänne ollenkaan, oltiin Eemelin kans 70cm luokassa kolmas! kunniakierroksella heppa vähän otti ja riemastu ;D nyt on valkoinen ruusuke karsinan ovessa. <3
tinna- Thö Pääpahis
- Viestien lukumäärä : 157
nica, pitääkin siis kattella areenasta (kyllä, ne on vielä netissäkin!!) kaikki uutiset. : DD
Wieteri, eiks teillä satanu lainkaan tänään? Vampulan päässä tuli hiukan toisen malliin ja tällä puolla kyllä tuli hiukan vettä.
Niin juu ja tinnalle onnea kisamenestyksestä! : D
Mä oon niiiiiiin väsyny tästä päivästä ja huomenna aamulla on sitten heti kättelyssä aamuvuoro, ja kun on näin kylmääkin niin sattu vielä saunotusvuoro. -.-''
Wieteri, eiks teillä satanu lainkaan tänään? Vampulan päässä tuli hiukan toisen malliin ja tällä puolla kyllä tuli hiukan vettä.
Niin juu ja tinnalle onnea kisamenestyksestä! : D
Mä oon niiiiiiin väsyny tästä päivästä ja huomenna aamulla on sitten heti kättelyssä aamuvuoro, ja kun on näin kylmääkin niin sattu vielä saunotusvuoro. -.-''
Johanna- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 243
en mää onneks käy siellä hirveesti. huh :DD numero 13 ja hypinhän mie siellä ilman kamojakin jossain välissä.
täällä sais kyl sataa, ihan sikke kuuma vieläki
täällä sais kyl sataa, ihan sikke kuuma vieläki
Ei taidakaan ehtiä tänään pelaamaan, suuntaan kohta jo sänkyyn. Väsyttäääää. Huomenna meneekin ilta siihen et tulee kaveri käymään ja lupauduin lähtemään äidin kanssa lenkille joskus yhdeksän jälkeen : D Ainoo järkevä aika silleen ettei olis ihan tajuttoman kuuma..
Perjantaina sit töihin vielä ja lääkäriin. Möh. Sit lauantaina toivottavasti kampaajalle ja raviradalle kuvailemaan koulukisoja koko päiväks. ^^ Sunnuntaina aamusta kirpparille, sit viettää jonkinlaisia synttäreitä.. Ehkä. : D Taitaa jäädä pelaamiset perjantai-iltaan tai sit suosiolla ens viikkoon. Ja aattelin et oon aktiivinen näin heti alkuun. Ei tuu onnistumaan.
Perjantaina sit töihin vielä ja lääkäriin. Möh. Sit lauantaina toivottavasti kampaajalle ja raviradalle kuvailemaan koulukisoja koko päiväks. ^^ Sunnuntaina aamusta kirpparille, sit viettää jonkinlaisia synttäreitä.. Ehkä. : D Taitaa jäädä pelaamiset perjantai-iltaan tai sit suosiolla ens viikkoon. Ja aattelin et oon aktiivinen näin heti alkuun. Ei tuu onnistumaan.
kiitos Johanna
meillä oli vaan pikkukisat ni 70cm oli sit korkein luokka
meillä oli vaan pikkukisat ni 70cm oli sit korkein luokka
tinna- Thö Pääpahis
- Viestien lukumäärä : 157
No mutta mun mielestä ne on parhaimpia. : D Vaikka tietty vikoista omista kisoista on juur hiukan aikaa, kun hevosen selässä olemisestakin alkaa oleen jo useempi vuosi. :'D
Jostain syystä mä en kykene enään tarinoimaan oikein mitään, se on hyvin turhauttavaa kun tykkäis pelata ja paljon mutta kun ei irtoo niin ei irtoo.. -.-''
Jostain syystä mä en kykene enään tarinoimaan oikein mitään, se on hyvin turhauttavaa kun tykkäis pelata ja paljon mutta kun ei irtoo niin ei irtoo.. -.-''
Johanna- Luottohoitaja
Niin oli tarkotuskin tehdä, ihan vaan jo sen tähden että huomenna pitää oikeesti aamulla jaksaa herätä töihinkin. :'D
Johanna- Luottohoitaja
Kyl tääl sit jonkun verran vettä tuli kuitenkin, lähinnä vaan jotain pilvenreunaa. No jaa.
Hahhah, vierotusoireet iskee jo nyt. Tarvis varmaan painella nukkumaan, huomenna en taida ehtiä nettiin ollenkaan ennen kuin lähdetään.
Hahhah, vierotusoireet iskee jo nyt. Tarvis varmaan painella nukkumaan, huomenna en taida ehtiä nettiin ollenkaan ennen kuin lähdetään.
Wieteri- Sivistynyt
- Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
Äääk.. Taas inspais täällä Kimovaarassa, mutta eipä taida mittään mihin kirjustaa ((:
Odelie- TallinEGO
- Viestien lukumäärä : 60
Yej, Chao-täti kivasti alotellut pelejä, ja mun peleihin saa tulla kuka vaan mukaan. ;DD Sinne vaan, pistetään riita päälle, tai jtn vastaavaa.
Millanen päivä sulla on huomen?
(Aste - Normipäivä, soi ripiitillä kohta tunnin, soi päässä jo. : D)
Millanen päivä sulla on huomen?
(Aste - Normipäivä, soi ripiitillä kohta tunnin, soi päässä jo. : D)
Chao- Sivistynyt
- Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 34
Ehkä voisikin Chaon peleihin kirjustella, mutta Nana tuskin niin kivasluonteinen kissa on että tappelemaan ryhtyy, tai siis, mää en osaa tapella vaan lähinnä kun suutun niin suutun kunnolla ja itsehhillintä on hakusessa, joten jos jätetään suuremmat kissatappelut jollekkin ne hallitseville x))
Odelie- TallinEGO
;D Sehän pitää katsoa mihin peli vie, en IRL oo itsekään mikään riidanlietoja vaan mieluummin ilmoitan mielipiteeni ja poistun tilanteesta, mutta täällä voi niin kivasti antaa persoonan revetä, että Jenni sitten haastaa riitaa kaikkien kanssa ja on niin itserakas, ettei siitä voi tykätä kukaan muu ku miespuoliset, joille on niin ihQ naQQi, tai sit samanlaiset likat, kuin mitä Jenni. Eli totally pissis. <3 (Oon IRL elämässä poikatyttö, xD)
Mutta mukaan vaan jos uskaltaa. ;D Nyt ei taida olla menossa ko yksi peli takalaitumilla, mutta täytyy muutenkin perustaa uus peli varmaan tallipihalle tai jtn, et eiku mukaan vaan.
Mutta mukaan vaan jos uskaltaa. ;D Nyt ei taida olla menossa ko yksi peli takalaitumilla, mutta täytyy muutenkin perustaa uus peli varmaan tallipihalle tai jtn, et eiku mukaan vaan.
Chao- Sivistynyt
- Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 34
Kun perustaa kerkiät niin mukana olen : D
Odelie- TallinEGO
En sano muuta kuin että blaah.
Johanna- Luottohoitaja