Höpötopa
+9
rukkanen
Beronia
Johanna
Nugsu
tinna
Tikkunekku
Odelie
Wieteri
nica
13 posters
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 16 / 17
Sivu 16 / 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Vs: Höpötopa
ideoita? mun aivot on semmoses usvases tilassa just nyt.. : D
Beronia- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 236
Ikä : 31
Miten olisi ryhmämaasto? Hoitajille ja muillekin halukkaille?
lumivalko- Sivistynyt
- Viestien lukumäärä : 23
no esimerkiks! mulle käy nyt ihan mikä vaan.
Beronia- Luottohoitaja
Noora vois olla lähtenä maastoon ja sitä ei kuulu takas ja sinne vois lähtee etsintäjoukkoja? :))
uuh mikä plääni (;
Beronia- Luottohoitaja
Miun mielestä tuo kuulostaa hauskalta, vaikkei tällaisen talliorjan sana varmaankaan paljoa paina x)
Oona ainakin lähtisi etsintäretkelle
Oona ainakin lähtisi etsintäretkelle
lumivalko- Sivistynyt
juu ja nyt en hypi Oonan yli (;
Beronia- Luottohoitaja
Paras olisi XD
lumivalko- Sivistynyt
ai nytkö heti perään, vai kirjottanko vai lumivalko ensin?
Beronia- Luottohoitaja
sit kun on taas mun vuoro, ni mun ei tarvi oottaa että te pääsette tonne maastoon asti eli voi pelaa vähän aikaa tallissaki.
Äh sutisutisuti minun täytyy lähteä tekemään iltatallia enkä pääse enää tänään pelaamaan Voittehan te aloittaa pelin kaksistaan ja mie tulen sitten huomenna mukaan Oonan kanssa?
lumivalko- Sivistynyt
no vitsi, olisin kirjottanu sitten pidemmän.. no jaa.. elkää sitte nirhatko pituuden takia : D
Beronia- Luottohoitaja
Voi jumankekka, voiko oikeesti olla näin hyvä mäihä?
Tänä vuonna on yksi varsa kuollut ripulin takia, toinen sai saman taudin ja oli EKK:lla josta tuli kiva tonniviidensadan lasku, yksi tamma yritettiin astuttaa orilla, joka maksaa 250 €/hyppy ja jonka siemen ei kestä kuljetusta ja oli näin ollen niin huonolaatuista ettei tamma tullut kantavaksi - tähän meni sitten rahaa yli 500 €, ja viimeisimpänä vaan ei suinkaan vähäisimpänä, meidän kaksivuotias nf-tamma oli aiemmin jäänyt riimusta porttiin kiinni ja rykäissyt aidan noin viiden metrin matkalta irti maasta, jolloin portti ilmeisesti osui tamman jalkaan ja siihen tuli haava. Sitä ollaan yli 2 vk yritetty hoitaa, tuloksetta. Tänään tamma kävi röntgenissä ja selvisi, että sillä on luussa kuoliopala, joka täytyy leikata. Leikkaus maksaa tonnin. Eikä siinäkään vielä kaikki, nimitäin EKK:lla ei ole vapaata ennen tämän kuun loppua, joten lääkäri lupasi kysyä olisiko Tampereella tilaa.
No, positiivisena puolena, meidän vuotias nf-ori oli Vermon poninäyttelyssä rotunsa paras ori, tämänkesäinen tammavarsa taas oli rotunsa paras maitovarsa.
Mutta todella onnekas vuosi tämä.
Tänä vuonna on yksi varsa kuollut ripulin takia, toinen sai saman taudin ja oli EKK:lla josta tuli kiva tonniviidensadan lasku, yksi tamma yritettiin astuttaa orilla, joka maksaa 250 €/hyppy ja jonka siemen ei kestä kuljetusta ja oli näin ollen niin huonolaatuista ettei tamma tullut kantavaksi - tähän meni sitten rahaa yli 500 €, ja viimeisimpänä vaan ei suinkaan vähäisimpänä, meidän kaksivuotias nf-tamma oli aiemmin jäänyt riimusta porttiin kiinni ja rykäissyt aidan noin viiden metrin matkalta irti maasta, jolloin portti ilmeisesti osui tamman jalkaan ja siihen tuli haava. Sitä ollaan yli 2 vk yritetty hoitaa, tuloksetta. Tänään tamma kävi röntgenissä ja selvisi, että sillä on luussa kuoliopala, joka täytyy leikata. Leikkaus maksaa tonnin. Eikä siinäkään vielä kaikki, nimitäin EKK:lla ei ole vapaata ennen tämän kuun loppua, joten lääkäri lupasi kysyä olisiko Tampereella tilaa.
No, positiivisena puolena, meidän vuotias nf-ori oli Vermon poninäyttelyssä rotunsa paras ori, tämänkesäinen tammavarsa taas oli rotunsa paras maitovarsa.
Mutta todella onnekas vuosi tämä.
lumivalko- Sivistynyt
nojoo, olisinhan voinu toki kirjottaa pidemmän eilen, nyt vähä myöhästyin
Beronia- Luottohoitaja
oho. laitoin liian aikaisin.. : D
lumi > wooot! :O voi eii.. no tsemppiä nyt eteenpäin. pystyy vaan toteemaan, että ei oo ihan sääntöihin kirjoitettua aina hevosten kanssa..
lumi > wooot! :O voi eii.. no tsemppiä nyt eteenpäin. pystyy vaan toteemaan, että ei oo ihan sääntöihin kirjoitettua aina hevosten kanssa..
Beronia- Luottohoitaja
Lumelle tsemppiä. (:
Blaah. Tää päivä ei ihan alkanu niin kun piti. Oli tarkotus herätä 5.55 töihin, mutta heräsin 7.05.. kun osastonhoitaja soitti ja kysy et olenko lainka tulossa töihin. -.-'' Noh, päivä meni melko normisti, onneks. Mut kotona olis tarvinnu jatkaa eilen alotettu megasiivousta, mut tää päivä on ollu vallan niin ällö ettei yhtään huvittas.
muoks // mä olin innostunut tunkemaan mukaan tuohon teidän peliin, mutta kaikki tuntuu taas niin pirun ylivoimaselta. :'D
Blaah. Tää päivä ei ihan alkanu niin kun piti. Oli tarkotus herätä 5.55 töihin, mutta heräsin 7.05.. kun osastonhoitaja soitti ja kysy et olenko lainka tulossa töihin. -.-'' Noh, päivä meni melko normisti, onneks. Mut kotona olis tarvinnu jatkaa eilen alotettu megasiivousta, mut tää päivä on ollu vallan niin ällö ettei yhtään huvittas.
muoks // mä olin innostunut tunkemaan mukaan tuohon teidän peliin, mutta kaikki tuntuu taas niin pirun ylivoimaselta. :'D
Johanna- Luottohoitaja
- Viestien lukumäärä : 243
No jos nyt sitten.. Päättäis vaan, että tunkeeko tilanteisiin Rika vai Juulia tai molemmat : D
Johanna- Luottohoitaja
Hahah, en se mie niinkään ole joka tarvii tsemppiä vaan mun äiti. Mutta kaikesta tästä huonosta tuurista on se seuraus, että äitillä on rahasta tiukkaa, joka tarkoittaa sitä et se on vielä normaaliakin äkäsempi. Ja sen lisäksi mie joudun auttamaan sitä pollejen kuljetuksissa enemmän ja muutenkin enemmän hommaa
Jep, Johanna mukaan kanssa x)
Jep, Johanna mukaan kanssa x)
lumivalko- Sivistynyt
Mää ny vähä jottai yritin saara aikaan. :'D
Makkaria en ny tänään saanu enään siivottua, mutta onnistuiskohan edes tuon akvaariotason siirron alottaminen.. Ei kukkaan tahtos ostaa akvaariota? : D
Makkaria en ny tänään saanu enään siivottua, mutta onnistuiskohan edes tuon akvaariotason siirron alottaminen.. Ei kukkaan tahtos ostaa akvaariota? : D
Johanna- Luottohoitaja
Sivu 16 / 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Kimovaara :: OFF-GAME :: Keskustelu
Sivu 16 / 17
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa