Kimovaara
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tärinää

3 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Tärinää - Sivu 2 Empty Vs: Tärinää

Viesti kirjoittaja nica La Heinä 17, 2010 5:45 am

"Sori, sä näät kuule Nooraa ihan tarpeeks tallillakin." Karoliina huomautti ja laittoi turvavyön kiinni. Noora teki samoin ja myhäili itsekseen ystävänsä sanoille. Tietäisikin..

"Pitää yrittää järkätä pari päivää vapaaks." Noora sanoi. Se vain saattaisi olla lievästi sanottuna hankalaa. Silti yhden päivän reissu ei paljon innostanut, yhdessä päivässä kerkeäisi tuskin mihinkään.

"Mennään nyt." Karoliina hoputti.
nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viestien lukumäärä : 325
Ikä : 31

http://kimovaara.palstani.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Beronia La Heinä 17, 2010 5:51 am

"Näkiski! Ku toi rontti jättää aina Harrin nykyää mulle, ja minä yksin hoitelen sitä.. Nii!" Joonas heitti Karon kommentin läpäksi ja leikki muka loukkaantunutta.

Joonas lähti nyt ajamaan kylälle päin. Paineli kaasua vähäsen väliä vähän turhankin paljon, joskus taas mateli hitaasti, jotta saisi aikaa kulutettua.

"C'moon! Eiks sun äitis vois kattoo hevosia pari päivää? Ja muuten, missä Elias on? En oo nähny sitä jätkää vuosii" Joonas heitti, mutta keskittyi kuitenkin ajamiseen.
Beronia
Beronia
Luottohoitaja
Luottohoitaja

Viestien lukumäärä : 236

Viesti kirjoittaja nica La Heinä 17, 2010 6:01 am

"Sen se teettää kun saa hevosenhoitajan. Omistaja vaan laiskistuu." Karoliina totesi vakavana. Tiesihän tyttö, että Noora ei ollut ikinä laiska hevosten kanssa.
"Haha." Noora esitti nauravansa.
"Eipähän Harri ainakaan kerkeä tulla rapakuntoon, kun saa liikuntaa joka päivä." Noora totesi vielä perään.
"Sun pitäis kokeilla mennä Missylläkin joskus jotain luokkia. Se on nopee."
"Joo, ja huolimaton." Noora huomautti, mutta Karoliina tuhahti.

"Ehkä. Elias lusmuu tallitöistä." Noora kertoi katkerana.
nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viesti kirjoittaja Beronia La Heinä 17, 2010 6:09 am

"Saa nyt kattoo kauan mä oon vain hevosenhoitajana" ja korosti sanaa vain, ihan vain kiusatakseen ja härnätäkseen Nooraa. Hän ei kuitenkaan katsonut edes tyttöön päin vaan jatkoi sitten vain suoraan matkan suunnittelua.

"No pari päivää löytyy aina jostain, olis kiva lähtee tässä kuussa vielä. Koska ens kuussa mä lähen jo Uutee-Seelantii" Joonas sanoi vakavana, mutta yritti kuitenkin olla iloinen ja hymyillä.
Beronia
Beronia
Luottohoitaja
Luottohoitaja

Viesti kirjoittaja nica La Heinä 17, 2010 6:16 am

"Eikä." Noora äänähti Joonaksen kertoessa matkastaan. Vastahan tämä oli suunnitellut sitä ja nyt Joonas oli jo varannut matkan?
"Oi, mä en muista millon mä olisin käyny ulkomailla. Mitä sä sinne?" Karoliina kiinnostui Joonaksen sanoista.

Kohta oltiinkin jo kirjaston nurkilla. Noora avasi turvavyönsä jo valmiiksi.
nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viesti kirjoittaja Beronia La Heinä 17, 2010 6:20 am

"No tota.. joo. Nyt se olis varattu. Mun piti kertoo, mut.." Joonas selitti ja katsoi mukamas muualle liikenteeseen.

"Ööhm, mä lähen parin frendin ja niiden muijien kanssa surffaa, ollu jo suunnitteilla pitkäänki, nyt se sitte vihdoin onnistuuki" Joonas sanoi, ja vilkaisi nopeasti hymyillen Karoon.

Kirjasto näkyi jo. "Noniin arvon prinsessat, kyyti loppuis sitten vissiin tähän. Mä varmaan nyt sit lähenki himan kautta to the big city vähä bailabaila. Ehkä Jenni ja Feaki on siellä.." Joonas sanoi, vaikka häntä nyt asia ei voinut vähempää kiinnostaa, ketä siellä oli. Yksi sieltä puuttui, ja se oli jo riittävä syy.
Beronia
Beronia
Luottohoitaja
Luottohoitaja

Viesti kirjoittaja nica Su Heinä 18, 2010 9:42 pm

Noora tunsi olonsa pettyneeksi. Milloin Joonas oli aikonut kertoa matkastaan? Tai siis.. eihän se tietenkään Nooralle kuulunut, tietää mitä toinen milloinkin teki..
Joka tapauksessa Noorasta olisi ollut mukava tietää aikaisemmin, kun kerta asia oli tullut puheeksi aiemmin. No, minkäs sille mahtoi. Nythän Noora tiesi.

Karoliina nyökkäsi. Matka kuulosti mukavalta.
Joonas pysäytti auton kirjaston kulmalle ja tytöt nousivat pois kyydistä.
"Kiitti!" Karoliina huikkasi vielä lähtien jo eteenpäin.
Jenni.. Noora mietti vielä vilkaistessaan Joonakseen.
"Nähdään." Noora totesi, ennen kuin tyttö laittoi auton oven kiinni ja lähti Karoliinan perään.

//Tytöt lähteepi. Kiitos pelistä //
nica
nica
Thö Pääpahis
Thö Pääpahis

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content