I had no idea.. (tinna!)
2 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: I had no idea.. (tinna!)
"Rukoile vähän nätimmin", Elias virnisti mutta päästi tytön irti. Karoliina oli oikeastaan aika suloinen. "Oikeastaan olisit voinut lähteä uimaan mun kans, täällä on ihan järkyttävän tukalaa. Noora ei kuitenkaan jaksa lähteä mukaan, ja kaikki on jossain", Elias selitti.
tinna- Thö Pääpahis
- Viestien lukumäärä : 157
Karoliina jäi selälleen sängylle päästessään pois Eliaksen kidutuksesta. Tyttö hengähti syvään ja tämän poskille oli noussut haalea puna.
Uimaan? Ei hassunpi idea.
"Ai tukalaa? Ehkä aitan yläkerrassa on lämmin tähän aikaan vuodesta." Karoliina naurahti.
"Ehkä mä voisin." Karoliina vastasi ja hymyili pienesti.
"Nyt hetikö?"
Uimaan? Ei hassunpi idea.
"Ai tukalaa? Ehkä aitan yläkerrassa on lämmin tähän aikaan vuodesta." Karoliina naurahti.
"Ehkä mä voisin." Karoliina vastasi ja hymyili pienesti.
"Nyt hetikö?"
"Jos sä haluat, mä voin vaikka kuskaa sut pyörällä", Elias sanoi. Hän tarkoitti kevytmoottoripyöräänsä, joka kulki lähemmäs sataakahtakymppiä. "Ei tartte ainakaan kävellä tai polkee sinne." Voisi olla hauska lähteä tytön kanssa ulos, siitä oli kauan kun hän oli ollut KENENKÄÄN tytön kanssa missään. Missään mielessä.
tinna- Thö Pääpahis
Hrr.. kevarin kyytiin? Karoliina ei perustanut pyöristä niin paljoa, mutta tokihan niin pääsisi rannalle nopeammin. Vaikka Karo ei ollut ajatellutkaan menevänsä tänään uimaan, tytöllä oli silti bikinit vaatteidensa alla. Jos olisi vaikka sattunut ottamaan aurinkoa...
"Mä tarviin pyyhkeen." Karoliina totesi lopulta.
"Mä tarviin pyyhkeen." Karoliina totesi lopulta.
"Mä haen sulle alhaalta, läheppäs sä valmistautumaan."
(teeks uuden? :3)
(teeks uuden? :3)
tinna- Thö Pääpahis
"Ota noi suitset eka alas tuolta, jooko?" Karoliina pyysi ja nousi itse siistimään paikkoja. Äsken myllätyn sängyn tyttö laittaisi kuntoon, vasta kun Elias suvaitsisi poistua siitä.
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa